【10YearChallenge】比卡超都跟潮流玩回帶 曬20年前舊照勾起Pokémon迷回憶

2019.01.16

「十年挑戰(#10YearChallenge)」在全球掀起熱潮,不少名人及網民爭相曬舊照,全民一齊想當年!除了真人之外,連動漫角色亦玩埋一份,包括充滿童年回憶的比卡超(Pikachu)。近日Pokémon跟潮流玩「10 year challenge」,不過玩法就稍有不同,轉玩廿年挑戰,在twitter曬出比卡超20年舊照,勾起大家對寵物小精靈的回憶,不少網民更在推文下貼出自己珍藏的比卡超照片。

Pokémon在twitter分享了1998年及2018年的比卡超,對比兩者畫風的變化。

20年前的比卡超露出微笑兼舉起V字,已經十分可愛!20年後的比卡超雙手捧腮,充滿少女心的表情cute到爆!

官方的20年回顧勾起Pokémon迷的回憶,紛紛在推文下曬出自己收藏的比卡超照片,有網民更比較比卡超在《寵物小精靈》其他作品(例如遊戲及電影)裡的畫風。

亦有網民貼出畫風崩壞及表情搞怪的比卡超,黑歷史相當搞笑。

除了比卡超之外,不少網民都想起其他小精靈例如喵喵怪。相信Pokémon迷都希望官方可以推出一個集齊所有小精靈的「10 year challenge」合集。

來源:Twitter@Pokémon


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓