【情人節】網民改編《紅日》成寂寞空虛凍版本 原唱李克勤回應:真係想唱一唱

文: Ling Kwok
2019.02.14

2月14日就是情人節,就是普世情侶攞正牌放閃的時候,但你哋有冇諗到單身人士嘅感受?冇!因為你哋剩係諗到自己!所以一眾單身網民藉著情人節引發的寂寞,來個創意大爆發,為李克勤經典歌《紅日》改編成寂寞空虛凍版本。

情人節的前夕,單身網民為沒情人而惆悵,促使他們忽發奇想,來個集思廣益,改編勵志歌《紅日》為單身恐懼版。

其中「2月14顛沛流離,2月14曲折離奇,2月14恐嚇著你,做人沒趣味,獨留在屋企,毒X只得你,冇人能一生永遠陪伴你」開首歌詞最能刻劃出情人節單身人士整晚空虛又忐忑的心情。

改編歌詞一出便在網絡瘋傳,其威力就連原唱李克勤都知道!

有不少網民表示希望聽到李克勤唱回改編版本,事後他在Facebook回應:「我人在賓陽工作,知道大家咁俾面,本來真係想唱一唱,反正我也不是什麼斯文人,但又驚啲仔睇到聽到,你知呢啲嘢小朋友學得最快,祝大家情人節快樂,單身的就盡快脫單,謝謝大家。」

雖然李克勤沒有答應,但他抵死的回應,反而拋磚引玉令更多網民渴望他真的會唱,有網民將歌詞修改成潔淨版本,只求他會開口唱一唱!

圖:渾水李克勤facebook

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓