少爺占42歲生日全靠老婆安排驚喜 兩人幼稚園已認識好有緣份

文: Ling Kwok
2019.02.19

商台DJ少爺占早前42歲生日,圈中多名好友為他準備生日派對,妻子Tina為準備驚喜,於是帶少爺占上七人車,到一個神秘的地方,搞到少爺占以為自己被人綁架!不過眼見有如此多朋友一起慶生,少爺占都好開心。

圈中多名好友包括江若琳、蕭定邦、好兄弟Donald、朱薰與麻利亞,還有野佬成員開生日會,慶祝少爺占生日。

一班好朋友抵死地送上中了輻射的多啦A夢蛋糕,但依然令到少爺占非常感動。

事後他在IG上載慶生照片表示:「多謝一向低調的內子幫我攪高調的驚喜派對,嚇死我,叫我上七人車以為俾人綁架。感謝所有出席的友好們,友誼永固,I hv a pen, my pen is blue.」

少爺占少有地公開與妻子三人的合照,雖然囝囝沒有正面示人,也被爸爸少爺占搞鬼地P圖,但從照片感受到開心。

據知少爺占與太太Tina從幼稚園已認識,兩人相識可算是超過30年。

大家幼稚園畢業後各散東西,可是緣份將兩人拉埋一齊,重大後再重遇,就是變成情人。

其後一直拍拖到2006年秘密結婚,其後2013年才對外宣布已婚,2014年就誕下兩人的愛情結晶Timmy。雖然老婆非常低調,但她與少爺占的感情非常好。

圖:少爺占、Donald、江若琳ig

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓