【炸雞特攻隊】票房超越《與神同行》!廢柴臥底為緝毒任務意外變炸雞達人

文: 王庭芝
2019.02.17

一講韓國,除咗諗到K-POP、泡菜同oppa,當然唔少得韓國代表美食之一的炸雞!近日由《李屍朝鮮》、《戇爸的禮物》柳承龍主演的喜劇新片《炸雞特攻隊》,將警匪片結合炸雞,笑料十足,電影早前率先在韓國上映,票房更打破《與神同行》記錄,可見韓國人對炸雞的熱愛!

《炸雞特攻隊》講述由5位廢柴警探成的緝毒小組,為了破案,日日在黑幫巢穴對面的炸雞店埋伏監視,不過炸雞店經驗拍烏蠅,面臨執笠危機,緝毒小組隊長把心一橫,接手炸雞店執行任務。

誰知最廢的組員,竟是能做出超美味炸雞的食神,案情更因而有了意想不到的轉機!

電影上月23日在韓國上映以來票房凌厲,入場人次打破《與神同行》和《半世紀的諾言》紀錄,打入韓國史上最賣座電影第二位。

香港上映日期:2019328

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓