被unfriend即彈通知!Facebook 4步測出被邊個「解除好友」

文: Toby Mok
2019.02.25

好多人對於新識的朋友第一時間就是互相交換大家的社交媒體帳號,例如Facebook、Instagram等等,不過有時在Facebook亂add Friend或者做出奇怪的舉動就好易有機會被人unfriend。成日發現自己Facebook朋友數量變少,但又不知道是被誰刪除好友?今次就教大家下載一個應用程式,等大家可以一秒偵測出被那些Facebook朋友unfriend!

首先打開Chrome,然後<按此下載>Chrome 的線應用程式Unfriend Finder

之後按「加入Chrome 」,再按「新增擴充功能」

之後就可以睇到自己facebook 總共有幾多朋友,亦可以透過程式睇到所有朋友的概要。

而當大家安裝了此程式後,只要有Facebook 朋友unfriend自己,電腦就會自動彈出通知,並告知大家邊位朋友unfriend自己,連unfriend日子、時間都會清楚地列明。

不過提提大家,此應用程式暫時只適用在Chrome瀏覽器,另外亦只能在程式運作時再能偵測,如瀏覽器或電腦關閉時則不能偵測,所以想時刻檢查住有冇朋友unfriend自己的朋友記得開啟程式啦。

資料及圖片來源:Chrome,Unfriend Finder

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓