【福爾摩師奶】陳松伶與黃智雯撞樣 網民見世紀合照:真係餅印一樣!

文: Ling Kwok
2019.03.12

TVB推出新劇《福爾摩師奶》,此劇擺明就是懸疑劇。由陳松伶主演,飾演香港第一個女華人偵探。未知有否引起大家興趣?不過此劇出街之前,甚麼是松松姐姐回巢TVB時,有網民就開始討論陳松伶的外貌!

早在松松姐姐於2016年回巢TVB拍攝《全職沒女》,大眾對她的記憶多是《天涯歌女》,以及她的經典兒歌《烏卒卒》,是童年回憶。

而松松姐姐今年47歲,樣貌跟多年前沒有太大分別,仍然保養得宜。

可是就她的外貌而言,愈來愈多網民覺得TVB另一女星黃智雯與她極為相似,甚至有網民表示認錯:「黃智雯老咗就係陳松伶。」

今次《福爾摩師奶》裡,陳松伶配以英式打扮及妝容,似黃智雯的聲音就更加高。

其實大半年前,黃智雯與陳松伶有一起合照過,笑言:「終於跟鬆鬆姐姐相認啦~可以演twins嗎?」

當時已有不少網民見其照片,不禁留言表示:「好似兩姊妹!」、「真係好似樣!」未知大家點睇呢?

圖:陳松伶微博、黃智雯IG

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓