醫生教路!2步輕鬆自製通便飲品解決宿便 連續飲一周腰圍勁減8cm兼輕1kg

2019.07.25

城市生活節奏急促及壓力大,無論是打工一族抑或學生,相信大部分人都試過因飲食作息不定時或心理因素而引起便秘。不少人都因為便秘而感到煩惱,絕對會影響到生活質量。日本節目《教えてもらう前と後》就介紹了一種簡單的方法,只需2步就可以製作到有效的通便飲品。節目更發現,連續飲用一周除了可以解決便秘問題,更能令腰圍減少8cm,體重輕1kg。

日本節目《教えてもらう前と後》請來石原新菜醫生教大家自製士多啤梨果醋通便。士多啤梨含多酚、維他命C、鈣質及豐富食物纖維,而醋則有整腸作用,所以士多啤梨果醋有助改善腸臟健康,排走宿便。

 

 

自製士多啤梨果醋的步驟亦相當簡單,首先將士多啤梨(250g)、冰糖(250g)、醋(500ml)倒進玻璃樽後搖勻。然後放進雪櫃冷藏1至2日後即可。

 

 

每日用餐時飲1湯匙份量即可。

 

 

士多啤梨果醋可以有多樣配搭,可以加入梳打水做士多啤梨梳打,或加入乳酪食用亦可。

 

 

連續飲用一星期不但有助改善頑固便秘,有嘉賓實測沒有特別節食和運動下腰圍竟減了8cm,體重亦減了1kg

 

 

來源:TBS《教えてもらう前と後》

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓