迷妹Do姐請忘年閨蜜齊齊睇BTS 陸永:Hannah知道有得睇爭啲喊出黎

2019.03.21

韓國當紅男團防彈少年團(BTS)於今年3月20日起在亞洲博覽館舉行一連4場的《BTS WORLD TOUR LOVE YOURSELF》演唱會。近年都有關注韓國娛樂圈的Do姐鄭裕玲當然有買飛支持,更有心的是她記得陸永囡囡Hannah同樣喜歡BTS,大方送門票予Hannah,齊齊睇騷。

組合農夫成員之一的陸永於昨晚在社交平台上載了Do姐與女兒Hannah手持門票在BTS演唱會場館外的合照,指「兩位少女心梗係約埋入去睇bts啦!」,更笑言與老婆是「中坑父母」,唯有在場館外面等待,但見到女兒開心即使等多久都值得。

陸永更感謝Do姐送門票給Hannah,令女兒圓夢,更指「do姐打嚟話有飛請Hannah嗰日爭啲喊出黎」。Do姐亦有在IG分享了與Hannah的合照,親切地稱呼她為閨蜜(girlfriend),更指友誼與喜歡BTS沒有年齡界限。

陸永老婆ReinaIG限時動態上載了女兒在觀看演唱會時的片段,片中可見Hannah十分興奮,手持BTS應援燈,一路跟住唱,跳足全場。活躍的表現更被Reina笑「High過睇老豆演唱會」。

來源:IG@陸永REINA鄭裕玲

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓