【娛樂大家】吳若希玩遊戲因「笑人」中伏 森美笑住串:呢個簡直係你習慣!

文: Ling Kwok
2019.03.25

由汪明荃、森美、蘇永康及余德丞主持的綜藝節目《娛樂大家》播到第2集,麥明詩、陸浩明及吳若希為固定嘉賓。向來言論出位,行為比較高調的吳若希,在「Cheat Chat環節」裡,被其他藝人追擊,到底所為何事?

《娛樂大家》的Cheat Chat環節,每人頭上都有張卡,要積極避免做卡上的行為或說話,只要不被其他嘉賓引導,就算勝出。

第二次這個遊戲的吳若希,依然中伏。當時她頭上的卡是「笑人」,但就被身旁的何雁詩篤爆,指吳若希正在笑人。

正當吳若希猜卡上是甚麼時,陸浩明打趣道:「你興趣嚟!」森美加把口說:「唔係興趣呀!係習慣!」、「我懷疑佢一出世見到阿媽都已經係咁!」

吳若希似乎知道是甚麼,說:「笑呀嘛!」再看回頭上的卡寫著「笑人」時,她再展露勁歌金曲式大笑。

圖:《娛樂大家》影片截圖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓