【iPhone教學】蘋果手機從此充滿個人特色!7步學識自製應用程式icon

文: Toby Mok
2019.03.26

近年Apple同Samsung手機普及化,每個人手機的外觀同版面設計都大同小異,欠缺個人特色。Android手機一向都有不同應用程式icon主題可以使用,不過原來蘋果iPhone 都可以隨意更換手機內的應用程式icon,仲可以用自己專屬的圖片做應用程式icon標誌添,一齊睇詳細教學幫自己部iPhone大換裝!

首先打開iPhone 內的「捷徑」應用程式,如手機沒有配備可到App store 下載<按此下載>。打開「捷徑」應用程式後按「製作捷徑」,之後按「App」,再按「選擇」,選擇想要更改圖示的應用程式,按下圖睇詳細步驟。

之後再按右上角「輸出」的圖示,按「加至主畫面」,輸入被更改圖示的應用程式的名稱(例如 Facebook),按下圖睇詳細步驟。

之後就可以選擇自己喜歡的顏色同圖案,如果手機內預設得圖案不合心意,可以選擇自己的相片,更富個人特色!按下圖睇詳細步驟同有咩圖案可以選擇。

選擇完成後再按下方的輸出圖案,再按加入主畫面就完成啦!
想幫自己部iPhone換新裝的朋友仔可以試吓~

資料圖片來源:Appstore,Pixabay 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!