大叔戲院鬧交遇影帝高EQ化解干戈 梁家輝「呂奇腔」兩句解決紛爭

文: 王庭芝
2019.03.30

近日有網友在Facebook分享於戲院睇戲時,有一位大叔觀眾因為吃東西發出嘈音而被坐正排的另一位大叔投訴,兩人的爭持不下,甚至驚動戲院工作人員,想不到故事竟然峰迴路轉,同場一位「影帝級」觀眾兩句說話高EQ化解干戈,獲網友稱讚。

網友在Facebook群組「HKIFF觀影手記」表示,一位白頭翁睇戲期間突然投訴,指後排的老先生食嘢太大聲影響他人,兩人於是展開罵戰,同時驚動了工作人員及其他VIP觀眾。

此時,其中一位VIP觀眾以溫柔的「呂奇腔」勸解:「唔好嘈啦傷和氣,睇戲係開心事,唔好將負能量帶入嚟,影響自己影響人地。」這位「呂奇腔」VIP正是影帝梁家輝。

被投訴的觀眾有感委屈,反駁:「你哋淨係話我唔話佢,擺明欺善怕惡!」不過,梁家輝EQ相當高,保持平靜語氣回應:「惡?邊有惡啫?你睇下我,一啲都唔惡㗎!」最後投訴的白頭翁主動調位,令紛爭告一段落。

 

目睹事發經過的網友事後大讚梁家輝轉數快,公關手腕一流,值得一讚。

(左) 梁家輝

 

原文:

來源:FB@HKIFF觀影手記

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓