6大環保飲管比較!不鏽鋼/大米/甘蔗/玻璃/海藻 邊款方便易攜易洗又耐用?

2019.04.13

近年不少食肆都推出環保走塑活動,減少做用塑膠飲管,想用的朋友最好就要自備環保飲管!但現時有多款環保飲管推出,到底邊一款較易洗又耐用呢?今次就為大家整理7款環保飲管,逐一列出優缺點,大家就可以比較一下邊款最啱自己用啦!

 

1.不鏽鋼飲管

近年最常的環保飲管之一,不鏽鋼材質耐用不易損壞,不少響應環保的餐廳,亦是使用不鏽鋼飲管,但要留意不鏽鋼飲管,較適用於凍飲中。 

一般購買不鏽鋼飲管時都附有清潔用具,方便使用後清潔,但價錢偏貴約$30至$50不等。

 

圖片來源:Amazon

 

2.玻璃飲管

玻璃飲管外型美觀,適用於冷熱飲中,而且透明玻璃飲管亦方便清潔。但由於玻璃材質較為重,而且容易跌碎,不便外携。價格亦相對較便易,約$20就有交易!

 

 圖片來源:Strawsome

 

3.竹製飲管

竹製飲管用料天然,簡約外觀吸引不少用家。飲管輕巧不易折斷,不溶於水的材質亦頗耐用,但保養不好便容易發霉,價格普遍為$15至$30。

 

 

 

 圖片來源:Bambu

 

4.大米飲管

由韓國生產商推出的環保可食用大米飲管,質地較硬,冷熱飲品均可以使用,可以連續浸泡在熱飲2至3小時。但飲管只屬一次性,不能重覆使用。每枝約$15韓元(即約$0.11港元),但香港亦暫時未有售,想用的朋友就要等等啦!

 來源: 매일경제

 

5.甘蔗飲管

以天然甘蔗纖維製造的甘蔗飲管,同樣屬於環保可分解的飲管,只能一次性使用。飲管適合使用於凍飲之中,於部分香港網店有出售。

 

 圖片來源:100%植官網FB@100%植


6.海藻飲管

美國公司最近推出的環保飲管,以海藻為材料製成,標榜環保可食用及天然分解,可使用長達18小時,同樣不可重用。但尚未正式推出,最快將於今年夏天而世。

來源:LolistrawIG@Lolistraw

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!