【蘋果AirPods 2 】入手AirPods 2定Powerbeats?2大蘋果耳機7大分別一文睇哂

文: Toby Mok
2019.04.09

之前蘋果方面就發布了新款的AirPods 2,不過規格同配色都令果粉們失望,而最近Apple方面就宣布了推出無線Powerbeats Pro耳機,今次新推出的Powerbeats Pro除了會變成無線款式外,亦提供多款顏色可以選擇,2款耳機同是蘋果出品,但到底邊款Apple耳機,AirPods 2或是Powerbeats Pro 比較抵買?一齊睇吓2款蘋果產品在規格、價錢同顏色等賣點上的比較。

Powerbeats Pro採用H1配備,與AirPods 2相同,可以支援iPhone 、Apple Watch、 iPad 、Mac機等。另外Powerbeats Pro亦設有喂Siri功能。

配戴及隔音功能

好多用家都反映AirPods 2在配戴上不方便,好多時在行路或者跑步時都會遇到即將鬆脫的問題。除此之外,部分用家亦表示AirPods 2的隔音功能有待改進。而Powerbeats Pro會配戴4款耳膠,而且配備可調節的耳掛,可以等用家自己調較配戴模式,在隔音及配戴方便程度上比AirPods 2優勝。

操作方式

AirPods 2主要利用輕點耳機方法操控,而Powerbeats Pro設有實體按鈕,用家可直接用按鈕調較音量、回放等功能而不需用手機間接操作,操作比AirPods 2方便。

保護盒

AirPods 2保護盒比Powerbeats Pro的保護盒細23%及輕17%,比Powerbeats Pro方便攜帶。

防水功能

Airpods 2沒有配備防汗及防水功能,而Powerbeats Pro則有支援以上功能,如果大家經常做運動,可能Powerbeats Pro會比較適合大家。

無線充電功能

新款AirPods 2最大的賣點為支援無線充電,用家只需將充電盒放在兼容Qi的充電墊上就可以充電,就算充電墊不在身邊,大家亦可以使用 Lightning 連接埠充電。不過Powerbeats Pro則未有支援無線充電。

價錢

Powerbeats Pro售價為$1998,而配備無線充電盒的AirPods 2售價為$1,599,Powerbeats Pro比AirPods 2貴$399,如果在意價格的朋友可以考慮自身需要再購買。

顏色

Powerbeats Pro有4款顏色供大家選擇,包括有大家想要的黑色,另外仲有綠色、白色、藍色,而AirPods 2只有白色可選擇。

資料及圖片來源:iDropnews,9to5Mac

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓