陳展鵬單文柔正式成為新手父母 囡囡出世取英文名Quinta

文: Ling Kwok
2019.04.21

繼岑麗香、陳凱琳成為新手媽媽後,娛樂圈又有藝人要做爸媽啦!說的就是去年10月結婚的陳展鵬與單文柔。女方前幾天29歲生日,不過喜事早已發生,就是她與陳展鵬的愛情結晶品出世了,並為囡囡取名為 Quinta 。

陳展鵬與單文柔去年10月奉子成婚,兩人從此就高度放閃,又在IG分享陀B心得,互相傳情,被指是圈中近期較為恩愛的一對。

而單文柔於19號29歲生日,兩人更開生日Party慶祝 ,更有把照片上載到IG,但當時所見,女方的巨肚已經不見了,相信已順利生B。

直到今日,兩日同時在IG分享生B的喜悅,就是他們已正式成為父母,誕下一名女兒。

兩人稱呼女兒為小豬比,英文名是Quinta,據知單文柔今次是剖腹生B。

在照片中,只見Quinta睡得正甜,暫未見到似爸爸還是媽媽。

圖:IG@陳展鵬、單文柔

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓