夏天減肥好幫手!P助與粉紅兔兔體重管理app

文: Toby Mok
2019.05.16

夏天又到,女生們又要開始減肥的工作,今次就為大家介紹一個充滿童真的P助與粉紅兔兔減肥手機app,等P助可以在大家減肥期間幫忙記錄減肥進度,最重要是應用程式仲會免費提供P助與粉紅兔兔的桌布俾大家下載,一齊睇吓手機體重管理app點運作。

P助和兔兔經常也推出不少日常生活手機app,繼之前推介過的理財app之後,再推出體重管理app。

首先設定密碼,再輸入性別、身高、體重等個人資料,之後就可開始記錄每天的用餐份量,女生更可以在app內記低月經生理日期,以作記錄,按下圖睇詳細教學。

寫完日記後仲可以製成桌布供大家免費下載。手機App提供了近100種貼圖和頭像,仲可以更換自己喜歡的背景。

用家仲可以利用圖表記錄自己的體重變化,按下圖睇詳情。

有興趣可以在app store<按此下載>或google store<按此下載>下載。

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓