Google推懶人旅遊功能 一秒幫你plan好行程+訂酒店機票

文: Toby Mok
2019.05.17

近年越來越多人喜歡去旅行時選擇自由行,不過旅行前需要上網爬文計劃行程確實需要不少耐性,所以最近Google map就推出自動幫大家plan行程的功能,為大家製訂所旅遊的國家有那些地方值得去、交通方法等,仲可以幫大家預訂酒店同機票,十分方便。

網站有不同旅遊地區俾大家選擇,大家可以依自己不同需要選擇旅遊地點,而選擇完成後網站會為大家推介不同的旅遊景點。

如果想更方便可以選擇「建議的日行程規劃」,網站就會顯示不同一天遊的路線俾大家參考。另外仲會提供埋交通方法教大家點去那些景點,十分方便。

除此之外,網站仲會提供購買機票同酒店功能,大家只需在網站上輸入預計旅行的日期同地方,就可以幫大家搵到相對應的酒店同機票價錢及時間,仲可以立即預訂。

以後大家去自由行可以試試Google這個新功能。

資料及圖片來源:Google


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓