【娛樂大家】郭子豪缺席Cheat Chat環節 網民釋懷:唔洗再睇佢豬隊友

文: Ling Kwok
2019.05.21

TVB的綜藝節目《娛樂大家》已播出一段時間,「Cheat Chat」及「Liza Magic」是觀眾最有興趣的環節。尤其是「Cheat Chat」,除了可以看到藝人如何令對手中伏外,同時也反映了藝人的真實性格。所以有睇開觀眾對某幾位藝人有特別的感受。

有看過《娛樂大家》的朋友,都知道「Cheat Chat」環節都有一班固定人馬,再根據頭上的牌子所寫的動作,配合嘉賓互相引對方中伏,從而產生火花。

基本上,觀眾已熟悉藝人玩遊戲的風格。不過,上一集的「Cheat Chat」陣容,觀眾竟然講起不在場的郭子豪。

他們不約而同的評語都是:「今集冇咗郭子豪好咗」、「唔洗再見到佢豬隊友」等。

原來過去郭子豪參與「Cheat Chat」時,除了他語出驚人外,而且他有時候誘導目標人物的手法過於明顯,與其他藝人協助時,容易變成了「老鼠屎」,令觀眾有時會看得咬牙切齒。

觀眾之前已一直有所微言,而且不是少數。

所以上一集不見了郭子豪,觀眾對此的感受最大,因為觀看時少了一分激動。

來源:《娛樂大家》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓