浸大學生嫌飯堂太難食爆粗鬧女職員 校友斥無理:欺負前線員工有用咩?

2019.05.22

大學飯堂陪著一眾大學生度過校園日子,有時候甚至食飯堂餐仲多過家常便飯,不時有人會討論飯堂質素。最近浸會大學有多名學生疑不滿飯堂食物質素差,趁退宿日大鬧飯堂,扔餐具之餘更爆粗鬧飯堂女職員。

最近,浸會大學的退宿限期將至,不少人都忙著收拾行李辦理退宿手續。但有一眾學生在退宿日大鬧飯堂,在臨走前盡情表達自己對飯堂的不滿。眾人在飯堂大聲叫囂,內容圍繞餐廳食物質素差,批評飯堂不推出炸雞髀又取消海南雞,又指菠菜意粉「菠菜還菠菜,意粉還意粉,點食?」,之後又扔餐具。

期間女職員曾好言相勸,不過一眾大學生並沒有收斂,反而變本加厲,圍著餐廳女職員爆粗大鬧「好X難食,X你老X」,又指「畀幾十蚊,畀啲屎我哋食」、「我督屎都好味過呢度」。校方表示十分關注學生的行為和操守,正在了解事件。如果發現學生違規,學校將依據既定程序跟進。

有網友將事件分享至FB專頁「HKBU Secrets」,引起不少校友討論。有人就表示宿舍飯堂的質素已經算比較好,直言「未食過當年嘅聯福can冇資格發爛渣」。對於爆粗鬧女職員,不少人都覺得向飯堂職員發洩是無理兼無用的行為,認為「向管理層反映仲好啦」、「咁鬧啲姐姐都冇用嘅 係鬧就鬧間中標餐廳」及「欺善怕惡通常就係呢種人,蝦啲職員/阿姐就威X水水」。

 

 

來源:FB@HKBU SecretsHKBU

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓