【殺神John Wick3】奇諾李維斯日練10小時槍械 媲美專業的神準槍法令網民驚嘆

文: Ling Kwok
2019.05.23

近日上映電影《殺神John Wick 3》(John Wick 3: Parabellum),令男主角奇諾李維斯(Keanu Reeves)再次成為話題。據知男神奇諾李維斯為了令槍戰場面更加逼真,特意於拍攝數月前特訓。

《殺神John Wick 3》的動作場面多不勝數,所以現年54歲的奇諾李維斯,特意接受各類型的刻苦訓練,如體能、武術及槍械。

 

而槍械訓練的學院早前公開了奇諾李維斯不同型號的槍械受訓的片段,他幾乎每一槍都射中目標,槍法確實很不錯。

加上奇諾李維斯努每日接受近10小時的訓練,就知道奇諾李維斯的專業精神實在令人敬佩!

來源:Taran Tactical Innovations

圖:《殺神John Wick 3》劇照


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓