蕭正楠黃翠如婚禮神秘男子難掩興奮 被認錯做洪永城搞到要現身解話

文: Ling Kwok
2019.05.28

蕭正楠與黃翠如去年4月一早已結婚,不過他們選擇不作任何鋪張,低調地在小鎮結婚。事隔一年,蕭正楠與黃翠如去完日本慶祝結婚一周年後,為了父母可以親眼見證兩人相愛的喜悅,早前去了峇里烏魯瓦圖六善酒店(Six Senses Uluwatu)補辦婚禮。

黃翠如與蕭正楠在峇里辦完婚禮後,兩人共同上載了9個關於婚禮的發文,大曬結婚靚相。這一批照片除了風景靚,人也被拍得太美了,兩人臉上掛著一道幸福滿瀉的笑容。

不過新郎新娘其中一張照片,見到一個熟悉的身影,雖然因為景深關係變得模糊,可是仍見到他的神情興奮。

有網民不禁猜測那個身影會否是兩人好友洪永城,因為乍看來有點神似。

因為連番猜測及詢問的關係,洪永城真的出現了,並回應了:「嗰個係帶咗黑色胸圍嘅黃祥興。」化解了網民的疑團。

事後黃祥興在IG也上載了與一對新人的合照,祝福他們:「多謝兩位帶我去一個咁美麗嘅地方,見證一個咁浪漫嘅婚禮,珍惜你對我嘅友情。祝你哋幸福快樂白頭到老,最緊要快啲整個b, 等我哋有多的family trip!」真係好好朋友呀!

來源:IG@黃翠如蕭正楠黃祥興

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓