睇中另類買餸袋遭老公力阻:唔好咁痴線 人妻轉個頭成功購入寧采臣同款書包

2019.05.29

淘寶的世界包羅萬有,幾乎乜都有得賣。早前有位人妻就在FB群組透露自己打算購入《倩女幽魂》中的男角色寧采臣經常揹的書包,結果老公一言不發地刪除了淘寶APP,更叫老婆「你唔好咁痴線啦好嗎」,相當搞笑。不過,這名人妻最後仍成功購入寧采臣的同款背包,令一眾網友相當期待她的開箱文。

最近有一名人妻在FB群組「淘寶開心share」分享自己看中了寧采臣的書包,覺得用來買餸很實用。不過當她向老公開心分享的時候,老公就「咩都未講淨係del咗淘寶個app」,更對老婆講:「你唔好咁痴線啦好嗎」,十分搞笑。

不過,人妻轉個頭就重新下載了淘寶APP,最後更成功購入了寧采臣同款背包。

一眾網友都十分期待她的開箱文。人妻亦十分玩得,更問網友應否購入寧采臣的帽子,網民就建議她購入一整套寧采臣套裝玩cosplay,而她亦十分欣賞這個想法。

來源:FB@淘寶開心share、《倩女幽魂》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓