【如果這樣生活】黎諾懿曬神級普通話玉米講成日文yumi 自嘲當睇韓劇

文: Ling Kwok
2019.06.04

TVB推出最新節目《如果這樣生活》,安排了9位藝人,包括黎諾懿、袁文傑、李佳芯、張頴康、余德丞、朱千雪、楊明、陳煒、洪永城分別到不同地方。第一集就有黎諾懿去雲南探訪一位寧願放棄米芝蓮廚師的法籍大廚,但最搞笑都是他的普通話。

節目未開始之前,黎諾懿在IG已率先預告,仍不忘自嘲:「星期一和星期二,有我國語教父獨門普通話,此節目含有大量港普,希望大家聽得明,唔明唔緊要,當睇韓劇,有字幕的。」

睇返節目,最好笑就是他和法籍大廚對答,當黎諾懿齊齊食生蠶豆時,他問大廚「這些能吃的嗎現在?」、「可以生吃的嗎?」、「這個味道很像日本很貴的白色玉米」,黎諾懿將「玉米」說成「Yumi」,搞笑的是對方也能回話,也能應答自如。

網民事後表示黎諾懿講普通話也能從容不逼,表現值得一讚。

圖:《如果這樣生活》影片截圖、IG@黎諾懿

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓