【東張西望】TVB植入式廣告手法層出不窮 黃金時間硬宣傳藝人自家產品

文: Ling Kwok
2019.06.05

通訊局去年放寬對電視節目中間接宣傳的規管,TVB開始在節目及劇集進行植入式廣告,總會有意無意放置廣告產品作間接宣傳。最近,《東張西望》示範了最新的間接宣傳手法,令網民睇到目定口呆。

《東張西望》向來都會講到藝人消息及劇集宣傳,近期就有《婚姻合伙人》。節目就找來劇集男主角楊明講講近況,最初講到他最近忙於工作,同一時間拍兩套劇。

主持人問到是否搵錢娶女友莊思明,楊明就笑著否認,主持人再問女友會否經常煮湯水,本來是燉湯店老闆的楊明此是就話:「講到湯水我仲勁過佢,因為我開燉湯店!」

其後「植入式廣告」就來了,楊明就在個人行李箱拿出一罐30年陳年冰糖燉檸檬,其實是他的燉湯店自家製產品。

他更即席示範沖製檸檬給予藝員同事,攝製隊還「跟隨」他出外景,見他特意沖燉檸檬給其他演員喝,有演員說:「除咗今日沖燉檸檬畀我哋呢,平時阿Mat(楊明)都會買水畀我哋。」配合度爆燈。

而且有網民指,當節目到廣告時間時,馬上就有楊明自家製的陳年冰糖燉檸檬的big big shop廣告。

圖:《東張西望》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓