Do姐拜陸永為師學攝影 大師示範朦朧美照後Do姐直嘆:原來我呢世人都唔識影相

2019.06.06

Do姐鄭裕玲與組合農夫的成員陸永及C君甚有火花,效果搞笑,每次合作主持或拍攝綜藝節目總能勾起觀眾追看節目的意欲。最近這個黃金組合再度合作節目《Do晚間看地球》,Do姐更在IG率先分享與陸永在拍攝期間的趣事。

Do姐在IG透露《Do姐晚間看地球》會去到幾個國家拍攝,故此「影多D靚相同大家分享」。Do姐自稱攝影技術有限,但幸好同行有學過攝影的陸永。於是她向「陸大師」請教,而這位大師亦悉心教導,循循善誘。

最後,Do姐更奉上陸師傅的作品,笑言「原來我呢世人都唔識影相!」。看到陸永的作品,Do姐才醒覺原來焦點要放在後面,這樣拍攝才會令相中人產生朦朧美。她更謙虛地表示陸大師的攝影方式相當難掌握,自己會努力學習。

看到最後那張呈現朦朧美的失焦照片,網民紛紛哭笑不得,有粉絲就表示:「我完全相信晒 我諗住睇嚟學吓 點知係咁哈哈哈哈」,亦有人大讚Do姐的反語夠幽默。而陸大師亦作出回應:「言重了,失禮失禮。作為攝影家,聽從被拍者嘅意見有時都幾重要,當你猛話幫我影條橋,影條橋,呢張相就自然而生了。」

節目未出街,兩人的互動已經非常有趣,相信有不少觀眾都相當期待節目的播出。

來源:IG@鄭裕玲

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓