【如果這樣生活】憶起與死神最接近的十分鐘 余德丞爆喊:要對屋企人負責任

文: Ling Kwok
2019.06.11

29歲余德丞去年8月踢足球時突然暈倒,經歷了死亡十分鐘,昏迷了兩天才走出鬼門關。他最近在TVB《如果這樣生活》去到日本,學習如何慢活,讓他再度憶起去年經歷生死的一刻。

余德丞今年29歲,他自言是正值事業搏殺期,可是因為心律不正而經歷的死亡十分鐘,令他明白到人生變幻莫測:「當時我喺球場踢波,自己覺得身體唔妥,於是換人,我相信,我本身係想休息一下或者係閉目養神,飲水就無事,誰不知,呢一瞓就係瞓咗兩日,醒返先知原來咁嚴重。」

他之後再表示當初知道不能再做運動,忍不住流下男兒淚痛哭,他吞吞吐吐:「我仲想可以喺球場上搏命,如果冇得踢波的話,人生好似冇咩意義咁......但諗返轉頭,如果可以執返條命,餘生要揀條命定運動?咁無辦法,你都要揀條命,因為要對自己同屋企人負責任,所以都一定要接受呢件事。」

所以現在余德丞會珍惜生命,與家人相處的時間。

圖:《如果這樣生活》影片截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓