防止telegram洩露個人資料 一文睇哂8大保障私隱技巧

文: Toby Mok
2019.06.14

近日好多人都因telegram有更高的私隱度及雙重認證的功能而轉用此即時通訊軟件,除了可以在通訊對話中加密之外,亦可以做到訊息「閱後即焚」的功能,在自訂時間自動刪除訊息。雖然telegram私隱度比WhatsApp高,但其實亦有不少地方會不小心洩露個人資料,今次就教大家8種可以在Telegram保障自己私隱的小技巧,包括自動消除帳戶、將對話加密等,防止個人資料外洩。

其實大家可以設定帳號頭像、電話號碼等資料的顯示模式以保護自己個人資料,再按下圖根據步驟設定。

如果嫌以上方式未能保障自己私隱,更可以自行設定「自動消除帳戶」的功能及將對話加密功能,按下圖睇詳細步驟。

用家亦可設置雙重認證功能,當其他裝置想登入該telegram帳戶時就需要輸入用家所設置的密碼。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓