【3日2夜】羅天宇力數前女友有11個優點 湯洛雯在IG公開與打情罵俏

文: Ling Kwok
2019.07.02

羅天宇與湯洛雯到挪威拍攝的旅遊節目《三日兩夜》,由於他們是舊情人的關係,所以在節目的互動變成了重點。而兩人的默契依然,加上互動都相當自然,令大眾猜測兩人是否偷偷復合。想不到,近日兩人公然打情罵俏。

TVB旗下的Facebook專頁推出一條以「同女人去旅行唔難,只係好煩」的影片,力數靚湯欺負羅天宇證據,引起一眾男士共鳴外,靚湯本人在ig story標籤羅天宇,並說:「唔公平!你出嚟講句公道說話!」

之後羅天宇就馬上回應,用前男友身份數出靚湯優點,說:「靚湯要我解釋,我當然非常樂意啦!佢人品好、善良、有愛心、孝順、有耐性、低調、溫柔、專一、弱質纖纖、從來唔發脾氣,最重要係好鍾意食M記!」總共有11個優點!

雖然湯洛雯在ig強調兩人是「Bromance」(兄弟的浪漫),但見到她經常與羅天宇鬥咀,網民覺得兩人好登對,仲覺得兩人似是偷偷復合。

圖:IG@羅天宇湯洛雯

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓