繼童顏濾鏡後又有一秒變老filter 黃翠如老年樣激似吳業坤媽媽

文: Ling Kwok
2019.07.17

還記得早前全城都在沉溺玩Snapchat裡的童顏濾鏡,齊齊返老還童。最近大家又有新濾鏡可以試了,就是手機應用程式「FaceApp」,裡面有一個變老濾鏡,這個變老APP一按鍵就變成滿面皺紋的老人,又吸引了藝人試玩。

手機應用程式「FaceApp」,裡面有一個變老濾鏡,有藝人走在最前,首先試玩。就好似黃翠如與洪永城,兩人再宣布合作拍攝旅遊節目,於是翠如就在IG上載兩人「變老」的照片,表示:「洪永城,都一把年紀啦,真係仲要再合作互相虐待?諗清楚先啦!」

意外地,龔嘉欣留言,笑指:「呢個樣有啲似坤哥媽媽。」就連吳業坤第一下望都覺得好似,非常搞笑。

 

 

除了黃翠如外,還有林奕匡有用FaceApp為自己表演的照片變老,表示:「如果我三四十年後還可以為大家表演,什麼都值得。」Fans留言覺得變老的林奕匡依然好型。

 

 

還有出名愛女心切的陳柏宇,但他沒有玩自己,反而玩囡囡Abigail,未夠一歲的她就被爸爸玩嘢,變成婆婆!

 

 

圖:IG@黃翠如、陳柏宇、林奕匡

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓