與鄭融合唱一度感觸哭成淚人 鄭秀文感激《紅綠燈》陪伴走過高山低谷

文: Ling Kwok
2019.07.19

鄭秀文(Sammi)的《#FOLLOWMi鄭秀文世界巡迴演唱會》昨晚(7月18日)開到第6場,當日嘉賓就是鄭融。雖然兩人來自不同年代,但感情顯得十分友好,兩人合場鄭融經典作《紅綠燈》時,Sammi更一度哽咽。

鄭融做演唱會嘉賓,鄭秀文就唱了對方的經典作《紅綠燈》。

當前奏一起,Sammi已開始眼濕濕,曾經抹眼淚。後來Sammi唱到中途,情緒開始湧上心頭,她自白:「當時有抑鬱,這首歌陪我好多個夜晚,我每一晚都食住煙聽呢首歌。覺得自己心境就好似企喺紅綠燈口,想走過對面但行唔到嘅感覺。」

說罷Sammi哭成淚人,身旁的鄭融馬上拖著Sammi,在場觀眾吶喊為Sammi加油打氣。

 

 

Sammi後來抱著鄭融,多謝對方有這首歌,對她幫助好大,直言《紅綠燈》陪過自己走過低潮,所以想在演唱會唱一次,非常感動。

 

 

圖:IG@鄭秀文鄭融

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓