張致恒宣布閃婚兼做爸爸疑背叛拍拖五年女友 前度崩潰留言:我怕過唔到今晚

文: Ling Kwok
2019.07.26

34歲藝人張致恆(Steven)昨日宣布人生已踏入另一階段,大男孩修心養性本來是件好事,豈料爆出了羅生門。因為Steven的另一半竟不是拍拖5年的演員梁皓恩,而是圈外人雯雯。更令人震驚的是,女方已為他誕下兒子,還辦了百日宴。

張致恆本來在IG上載合照,宣布人生已踏入另一階段,暗示自己結婚。他宣布之後,得到圈中好友的祝福,惟相中女子不是他早前公開過的女友梁皓恩(April),而Steven一直都未有詳細交代事情。

直到晚上,Steven再上載一張一家福搞百日宴的合照,並說:「以往自己年少輕狂,但好感激未婚妻雯雯事事包容,更為我添了一個非常健康可愛嘅寶寶,踏入人生另一階段,今後我會更努力工作,賺多D錢,盡力比最好嘅教育小朋友!」

公布女方是粉絲雯雯,可是後來梁皓恩(April)就在Steven的IG留言,表示:「我呢?你會唔會覺得你有嘢要同我講?你想逃避到幾時,一個電話都唔面對?你所有衫褲鞋襪同所有嘢都仲係我度,你嗰啲愛我嘅message呢?先幾日仲有喎?你仲爭我好多錢,right?你唔打俾我嘅話,醫院見。」甚為激動。

而April後來在IG再上載疑似Steven背影的照片,說:「May i know what’s going on?!!!!點解忽然世界末日?!!!!!!!!! #我怕過唔到今晚 #被偷走的那五年」似是一直蒙在鼓裡,亦即是Steven疑是出軌一段時間。

有不少網民事後到April IG留言,鼓勵她要加油,不要為不值得的人而一時想不開。亦有不少網民到Steven IG留言,罵他沒有責任感,甚至是渣男。有Boy’z的歌迷擔心Steven的羅生門,有可能令9月的演唱會取消。

圖:IG@張致恆、梁皓恩

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓