【獅子王】90後爸爸粉絲勸管教孩子睇戲禮儀 「請勿妨礙我和辛巴的相處時光」

文: 王庭芝
2019.07.26

迪士尼Live-action電影《獅子王》(The Lion King)已經上映,電影改編自1994年的同名動畫,是不少8、90後的兒時回憶,如今這群8、90後觀眾今日可能已經為人父母,更會帶自己的小朋友入場睇《獅子王》。近日一位來自紐西蘭的爸爸竟然在呼籲不要帶小朋友欣賞這齣合家歡電影,究竟有甚麼原因?

今個暑假檔期其中一部最受矚目的電影莫過於迪士尼「真獅版」《獅子王》,除了是一部適合大人小朋友觀看的作品,更陪伴不少8、90後成長,有許多年輕家長帶小朋友入睇戲同時,自己都在重溫童年回憶。

 

 

一名來自紐西蘭的90後爸爸在Facebook寫到:「致各位在波里魯瓦的家長,請勿在明晚帶你的子女去睇《獅子王》,明天是假期,拜託找個平日返工時間再帶他們去睇。5點後是我們大人的時間,如果你的子女發出不必要嘈音,我唔敢保證會唔會叫你的小魔怪閉嘴!請勿妨礙我和木法沙及辛巴充滿愛的相處時光!」

沒想到這位爸爸的言論引起大批網友共鳴,似乎不少觀眾都經歷過睇戲時遇上小朋友發出噪音的情況,又笑言應該將電影加開「成人場次」,專為一心想回味《獅子王》又不想受小朋友騷擾的大人而設。

 

來源:Hikawera Ferris@FB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓