傳舊愛April設限期追討10萬欠款 張致恆被指問關智斌及鄭希怡借錢救急

2019.07.29

藝人張致恆Steven日前在社交平台公布與雯雯的婚訊,不過卻被爆出一腳踏多船的情史,被網友封為賤男。除了欺騙感情,男方同時向伴侶借錢但未還,可謂騙錢騙感情。舊愛April梁皓恩便是受害人之一,近日有報道指她對Steven設下還債限期,追討10萬欠款。

早前Steven公布婚訊,April在其IG留言質問:「我呢?你會唔會覺得你有嘢要同我講?你想逃避到幾時,一個電話都唔面對?你所有衫褲鞋襪同所有野都仲係我度,你嗰啲愛我嘅message呢?先幾日仲有喎?你仲爭我好多錢,right? 你唔打俾我嘅話,醫院見。」,字裡行間透露男方不負責任及欠錢未還。

近日就有報道指April已經向Steven發出最後通牒追債,要求他在730日前還清10萬欠款。除了April,張致恆其中一位女友C小姐早前在接受訪問時亦透露男方問自己借了3千但仍未還錢。

受到桃色事件影響,BOYZ的紅館演唱會亦被擱置。成員之一的關智斌Kenny上星期拍片向歌迷交代演唱會事宜,含淚指自己十多年來的夢想幻滅。不過,據悉Steven有向無辜受牽連的拍檔Kenny及好友鄭希怡Yumiko求助借錢。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓