里安納度低抄自拍有死角現雙下巴 型佬形象一秒崩壞令人懷念《鐵達尼號》靚樣

文: Ling Kwok
2019.07.30

荷李活巨星里安納度狄卡比奧(Leonardo DiCaprio)出道接近30年,初出茅廬時曾因為一副精緻臉孔而迷倒萬千少女,不過大家都「睇住佢大」,30年過去,近年他中年發福,見證著里安納度有一名少男變成中年大叔。

里安納度雖然近年中年發福、身型暴脹,但總算是半個型佬,30年前的清澈眼神仍隱約可見。

不過,最近他忙於宣傳電影《從前,有個荷李活》(Once Upon a Time...in Hollywood),在活動上用電話自拍,但卻以低抄角度向上拍照,結果雙下巴盡現,型佬形象一秒崩壞。

不禁令人再次懷念1997年《鐵達尼號》,當時里安納度只得22歲的美貌。

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓