【Do姐有問題】港產韓星王嘉爾首次演出香港綜藝節目 Do姐激讚Jackson人見人愛

文: 王庭芝
2019.07.31

韓國男團GOT7成員Jackson王嘉爾是首位港產韓星,他出道前曾經是香港劍擊運動員,出道後在音樂和綜藝節目上都有突出的表現,一直予人鏡頭前活躍,鏡頭後認真的印象,雖然短短幾年間已經在亞洲人氣高企,但仍然保持謙遜,近日他演出鄭裕玲(Do姐)主持的新一輯《Do姐有問題》,獲Do姐在Instagram對他讚不絕口!

一向是韓迷的Do姐當然一直都有留意這位港產韓星,其實Do姐過往已經跟Jackson接觸過,日前Jackson已經上過Do姐主持的電台節目《口水多過浪花》做嘉賓,之後兩人在鄭秀文(Sammi) #FOLLOWMi 演唱會尾場的後台再碰面,而昨日Jackson又上《Do姐有問題》做嘉賓,每次Do姐都唔放過跟Jackson合照的機會,似乎真的相當欣賞他。

 

 

Do姐在IG力讚Jackson份人又玩得又細心又搞笑,實在人見人愛,她又稱以前看過很多Jackson的綜藝節目,今次見完真人表現,Do姐大讚他是「genius(天才)」。

其實Do姐還上載了Jackson初到TVB錄影廠時的影片,他跟Do姐擁抱外,又親切地跟揸相機的工作人員打招呼,當見到農夫時,更隨口唱出《返老還童》的歌詞,氹得農夫都開心地說:「我依家鍾意咗你呀!」Jackson更對陸永表示有看對方的電視劇,搞到陸永都唔好意思話:「你真係唔好咁離譜!」

除了Do姐,當日一同擔任節目嘉賓的林盛斌(Bob)都有在IG分享跟Jackson的得意回憶:「十四年前,有個細路打電話去我嘅電台節目,佢話希望第時大個咗可以做一個歌手,咁我好老實問佢屋企有冇米,有就去啦,佢以為我話食飯嗰d米,所以佢話有......... 今日,我哋終於遇上。」Bob表示衷心恭喜Jackson的成功,又祝福他繼續努力。

 

來源:鄭裕玲IG林盛斌IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓