【開心速遞】秦沛女兒客串《愛回家》演外傭 網民讚演得惟妙惟肖:連口音都似

2019.08.13

TVB處境劇《愛•回家之開心速遞》最新一集有新面孔登場,就是秦沛女兒姜麗文Lesley。劇情講到熊家在高小姐(甄詠珊 飾)的菲傭介紹下,聘請了其孖生姊妹Meli,亦即是姜麗文。不少觀眾都讚Lesley好戲,指她連口音也扮得相當似菲律賓人。

姜麗文在《開心速遞》粉墨登場,擔當熊家外傭。不過她在做家務過程中錯漏百出,又導致水電等日常開支增加,令熊家相當無奈。最後Meli以掛念家鄉為由選擇辭職,但她並沒有回鄉,而是尋找下一位新僱主,看來姜麗文未來或有機會再度登場。

姜麗文一身健康膚色,加上惟妙惟肖的菲律賓口音,令網民大嘆扮得相當神似,幾乎可以假亂真:「做得好好,連口音都似」、「我唔識呢個工人,但我以為佢真係菲律賓人」。亦有人覺得Lesley演技不錯:「秦沛個女嘅好戲喎」。

Lesley昨晚的登場得到不少網友讚賞。

姜麗文曾與哥哥姜文杰組成唱作組合「Benji and Lesley」於2010年出道,以兄妹檔姿態闖樂壇,並奪下不少新人獎。


來源:《愛·回家之開心速遞》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓