市民質疑商台、港台立場 但分別去錯電台舉錯牌

2019.08.14

商台雷霆881節目《在晴朗的一天出發》在FB專頁上載短片,片中有一批市民在香港電台電視大廈拉起「強烈譴責商業電台立場偏頗」的橫額,但口號卻與橫額不一,指「嚴厲譴責,香港電台,歪曲事實」。其後有市民去到商業電台,但就錯舉針對香港電台的標語牌。

雷霆881《在晴朗的一天出發》在FB專頁上載了一段關於示威者在香港電台電視大廈拉起譴責商業電台橫額的短片,表示「喂,霞姨,呢班咩人嚟架?拎住譴責商台banner企喺港台門口抗議!聽埋佢哋嗌口號,真係抓晒頭:反對暴力!還我和諧!嚴厲讉責 香港電台......??」,對示威者的行為感到不解。

之後《在晴朗的一天出發》再分享了一張示威者在商業電台高舉「煞停香港電台」等與港台有關的標語牌,節目組就表示「食完lunch 又再返來,今次終於去啱商台門口...但塊示威牌...」。



用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓