森美仔仔英國留學考獲11A*佳績 爸爸搞笑話:見佢咁叻就知係自己個仔!

文: Ling Kwok
2019.08.27

森美一向與兩位子女關係很好,最近他有好消息,就是在英國留學的仔仔近來考得11A*的優異成績,身為父親感到十分高興,所以趁仔仔在港未返英國之前,就陪仔仔四圍去,可見父子感情非常好。

作為父親,眼見仔仔讀書成績好感到高興。不過對於仔仔的前途,森美還是十分開明,交由仔仔自己決家。他坦言其實最想仔仔多留在香港,就算香港目前有多難捱,一家人聚在一起才是最重要。

得知仔仔成績理想,自言日常少講讚美說話的森美都不禁向仔仔講:「I am 拋鑊 you(I am proud of you),大讚仔仔非常努力,更講笑話:「以前都驚個仔唔係自己,依家佢咁叻就知係自己!」

圖:IG@森美

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓