多啦A夢7件不為人知小秘密!原本係黃色+有耳仔/點解怕老鼠?

文: 劉紀彤
2019.09.03

相信多啦A夢電影、動畫、漫畫都係唔少香港人的童年回憶,陪伴大家成長!不過大家又對多啦A夢又幾深入的了解呢?今次就同大家介紹幾件比較少人知道的多啦A夢小秘密,粉絲記得要睇睇啦~

1.多啦A夢原本有耳仔/2.多啦A夢害怕老鼠的原因

多啦A夢日本官方網頁曾推出一條短片介紹多啦A夢的生世,另外亦有電影曾公開多啦A夢的出生故事,原來最原始的多啦A夢係有兩隻貓耳朵,不過一次意外,多啦A夢在睡覺時被一隻老鼠咬甩了耳朵,從此以後多啦A夢就失去了耳朵並非常怕老鼠。

 

3.多啦A夢原本是黃色身體,後來才變成藍色

在多啦A夢被老鼠咬甩耳朵後,當時多啦A夢的女朋友取笑沒有耳朵的多啦A夢,令多啦A夢非常傷心,最後身體才變成藍色。

 

4.多啦A夢和女朋友的邂逅

多啦A夢在生產廠時意外跌出運輸帶,更差點跌入火化爐而送命,幸好當時被一隻粉紅貓咪救回,之後就墜入愛河

 

5.愛上銅鑼燒的原因

眾所周知多啦A夢最愛食銅鑼燒,原來是因為多啦A夢女朋友曾送上銅鑼燒安慰唔開心的多啦A夢,令多啦A夢從此愛上銅鑼燒。

 

6. 多啦A夢被嫌棄

不過多啦A夢亦因為比女朋友矮小而被嫌棄,最終在多啦A夢被咬甩耳朵後分手。

 

7. 多啦A夢未出世?

最後,雖然多啦A夢是於9月3日出世,但正式來說多啦A夢係一隻於2112年9月3日製造的機械貓,來自未來,距離正式出生仲有93年。

 

資料可圖片來源:ドラえもんチャンネルdora-world/電影及短片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓