FB突湧現大量「譚詠麟廣告鏈」 疑被盜用照片作宣傳 譚校長保留法律追訴權

文: Ling Kwok
2019.09.05

大家上Facebook有沒有留意有甚麼異樣?最近有人發現Facebook突然出現「譚詠麟廣告鏈」,有大量以譚詠麟做封面的廣告,並以:「譚詠麟確認有關呢個機會嘅傳聞係真嘅」,令人感到莫名其妙。

Facebook近日突然出現大量譚詠麟的廣告,形成廣告鏈。廣告圖片所見,譚詠麟疑被改圖,手上被移花接木,拿著一張支票。其廣告內容大約是:「譚詠麟確認有關呢個機會嘅傳聞係真嘅」、「他又成功了!成千上萬的香港人受益」。這些廣告一看就知是騙局,而且看得感到莫名其妙。

對於被盜用照片作宣傳之用,譚詠麟其後就微博發表文章:「一個多月前已發了聲明,忙碌了兩個多月回港後再發現這些渾水摸魚的事情再度發生;但其實已經備案保留法律追訴權! ​​​

相信譚校長都會感到莫名奇妙!

圖:FACEBOOK、譚詠麟WEIBO

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓