【她她她的少女時代】余思霆愛上好友父親曹永廉 發起猛烈攻勢刻意性感挑逗

2019.09.06

TVB劇集《她她她的少女時代》最近講到Miki(余思霆飾)暗戀張晴(林凱恩飾)的姨丈兼養父張智強(曹永廉飾),而且十分進取,想辦法勾引張智強。預告中,Miki故意在張智強面前賣弄身材,令智強一時失哂魂,更不小心受傷。

之前張智強護送醉酒的Miki回家,令Miki覺得智強是個正人君子,更芳心暗許,誓要追到他。

而Miki十分進取,不斷向智強發起攻勢。在最新一集預告中,Miki更刻意性感現身,在張智強面前賣弄身材。而張智強更一時失哂魂,搞到自己手指受傷。

Miki相當大膽,向張智強表示:「我唔信你對住我一啲fantasy都無」。而張智強亦在預告中直言:「後生女卜卜脆,有邊個麻甩佬唔起痰?」未知最後這段忘年戀會如何發展呢?



用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓