【港姐2019】6號陳熙蕊才藝表演數白欖式Rap 網民感表演尷尬:聽到起雞皮

2019.09.09

2019年度《香港小姐》競選決賽於昨日舉行,冠、亞、季軍分別為黃嘉雯、王菲及古佩玲。與以往一樣,決賽設有才藝表演及泳衣問答等環節。在才藝表演中,10位佳麗進行了跳舞、唱歌、彈琴及空中瑜伽等表現。當中最令人印象深刻的,要數6號陳熙蕊的Rap。

6號陳熙蕊在才藝表演環節中壓軸登場,一身街頭打扮的她以rap講出參選港姐的感受:「邊個話做港姐唔可以係一個rapper,除咗美貌與智慧並重仲有自己嘅character」,又提到曾當選為港姐冠軍的麥明詩及馮盈盈:「麥明詩就教識我做事嘅態度要堅定,馮盈盈就叫我哋講多啲嘢唔好咁靜」。最後她以rap拉票:「最後投票畀邊個請大家諗清楚,10個女仔磅數入面依然我最輕,我就係嗰個食極唔肥嘅Blossom Chan」。


雖然自信心十足,但不少網民覺得Blossom的表演有種數白欖的味道,更直言聽到起雞皮,覺得表演尷尬。亦有人覺得她十分大膽,勇於嘗試。其實Blossom對rap一直情有獨鍾,在決賽前夕亦曾以rap拉票。



用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓