【港姐2019】古佩玲黑馬姿態撼贏大熱蔡嘉欣奪季 傳來頭不小父親是內地猛人

文: Ling Kwok
2019.09.09

《香港小姐競選2019》已經完滿結束,由有「翻版郭可盈」之稱的1號黃嘉雯(Carmaney)大熱成為港姐冠軍,不過亞軍及季軍分別由5號王菲及8號古佩玲奪得,兩人可算是黑馬代表,據知後起之秀古佩玲的來頭不小。

年紀只有19歲的古佩玲(Kelly)奪得今屆香港小姐季軍,擊敗了大熱佳麗2號蔡嘉欣,以及7號楊楊詠彤,實屬黑馬代表。有傳古佩玲的家庭來頭不少,指她父親在內地擔任過鎮書記,屬於幹部分子。

而古佩玲回應指自己得到季軍是意料之外,但跟家庭背景無關,覺得家人疼愛自己就夠,又認為得到季軍是靠自己。古佩玲再透露自己家庭背景,只講到爸爸與大10年的哥哥現時經常出國做生意,但未有透露更多。

圖:《香港小姐競選2019》影片截圖、IG@古佩玲

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓