英國動物保護組織舉行搞笑動物攝影比賽 40張作品入圍海獺雙手擺面O咀超可愛

文: Ling Kwok
2019.09.14

英國野生動物保護組織 Born Free自2015年起每年舉行「搞笑野生動物攝影比賽」(Comedy Wildlife Photography Awards),以提高大眾的環保意識。每年入圍的攝影作品都會成功吸引網民注意,因為作品都顯示了動物搞笑可愛的一面!

野生動物保護組織 Born Free舉辦的「搞笑野生動物攝影比賽」(Comedy Wildlife Photography Awards),設有「Affinity Photo People’s Choice Award」公眾投票活動,賽果將於11月13日公布,得獎者更可以得到一星期的雙人肯尼亞野生動物園導覽之旅。而大會近日公布公佈了 40 幅入圍作品,盡見動物搞笑的一面,不如而家睇睇!

詳細可到官網,睇下動物有幾可愛!

來源:FB@Comedy Wildlife Photography Awards

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓