寶麗來Polaroid推全新即影即有打印機!手機靚相變身復古風格菲林相

2019.09.24

雖然現時用手機影相非常方便,但仍有不少人喜愛即影即有的懷舊感覺。繼早前有Fujifilm菲林的即影即有打印機後,另一大品牌寶麗來Polaroid Originals 都推出「Polaroid Lab」,只要簡單幾個步驟,就可以將手機內的靚相變成復古風格的即影即有!

Polaroid新推出的即影即有打印機Polaroid Lab,外型貫徹品牌的設計風格,以黑白機身配上招牌彩虹標誌。而且用法非常簡,先安裝專用的手機App,在手機打開照片,調整照片的光度和色調後,再放到位置,就可以輕鬆印出即影即有。

 

打印機印出來的相片亦充滿懷舊復古感覺,而且可以配合AR功能掃瞄相片後將會播放影片。另外,更可以將一張照片分成九張印出來,造成大型即影即有拼圖

 

Polaroid Lab將於1010日正式推出,售價為美金$100(約$784港元),有興趣的朋友記得留意。

來源:Polaroid Originals 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓