【兄弟陸永見證】年底迎娶DJ女友黃天頤 C君跟足傳統過大禮笑言:促進經濟

文: 王庭芝
2019.09.25

組合農夫的成員C君(鄭詩君)今年2月初在IG宣布即將迎娶拍拖5年的「港台之花」女友黃天頤,兩人計劃今年12月正式舉行婚禮,而今日C君在好兄弟陸永的見證下,跟足傳統過大禮,而一對準新人都對傳統儀式的繁文縟節相當讚嘆,C君更笑言過大禮「促進感情更加促進經濟」!

C君和任職香港電台DJ的女友黃天頤拍拖5年感情穩定,兩人於今年2月時宣布即將踏入人生另一階段,C君向女求婚成功,今年12月初就會正式拉埋天窗,實在可喜可賀。

一對準新人今日在IG分享過大禮的照片,C君在好兄弟陸永及雙方親友見證下進行過大禮儀式,C君和天頤都身穿鮮紅上衣,看來神采飛揚,相中所見過大禮須用的物品堆積如山,似乎跟足傳統禮節,而天頤的表妹更擔任客席大妗姐。

天頤表示:「我們過大禮了。雖則過大禮有好多繁文縟節,但見到長輩的笑容,值得了。」至於一向幽默感十足的C君則說:「過大禮原來有咁多規矩咁多儀式咁多嘢,發明呢樣嘢嗰個人真係好勁,促進感情更加促進經濟,多謝!

來源:C君@IG黃天頤@IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓