【AirPods 3】蘋果AirPods 3傳年底登場!全新入耳式設計+降噪功能

2019.10.11

雖然Apple在今年初才則推出AirPods 2,但最近已有不少AirPods 3消息,近日有外媒在iOS 13.2 Beta測試版中,發現一個全新圖示暗藏不少新一代AirPods 3的消息,透露將會改為入耳式設計及加入降噪功能,更立即有設計師創作出概念圖!各位果粉又點睇呢?

外媒《9to5Mac》最近就在iOS 13.2 Beta測試版中,發配一個全新的圖示,可見一對白色耳機,與現時的掛耳式AirPods外型不同,似是透露新一代AirPods 3將會改為入耳式設計。另外,由於全新設計將配有橡膠耳塞且更貼合使用家耳朵,有分析師相信將會加入降噪功能。

報導又指,相信AirPods 3將於今年底推出。一切真假有待官方消息確認,各位果粉又可以期待一下!

來源:9to5Mac

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓