【iOS 13.2】蘋果iOS 13.2 Beta 2推4大新功能!60款全新Emoji/Siri新設定

2019.10.14

蘋果用家留意啦!雖然不久前才推出iOS 13.1.2,但最近Apple近日就帶來了公開測試版iOS 13.2 public beta 2,今次更新加入了不少新功能,當中大新功能包括60款全新Emoji、Siri私隱設定可刪除紀錄、刪除App選項及變更錄影FPS和解像度等等,即刻一齊睇睇啦!

今次更新加入了60款全新Emoji,有動物、食物及表情等等,包括之前宣佈推出的格仔餅、樹獺同打喊露表情,亦有全新的人物組合,可自組不同膚色的牽手人仔Emoji!

Siri亦加入新設定,可以自行選擇刪除Siri與聽寫記錄,來保障私隱。用戶更可以選擇不與蘋果分享音頻記錄。

另外,由於新iPhone取消3D Touch 功能,用戶要按「重新排列 App」後方可刪刪除App,變相令選項更麻煩。今次更新就重推直接刪除應用程式的按鍵。而新iPhone在今次更新中,亦可以直接在相機中變更錄影的FPS和解像度設定。

來源:9to5macAppleemojipedia

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓