10大香港已停產的童年回憶經典零食 四方啫喱/出奇蛋/綠寶/歐陸滋味杯即食薯蓉

文: LorLor Lee
2020.06.07

巨星雪條、Kinder出奇蛋、四方啫喱、百福燉蛋及燉奶,這幾款熟悉的零食有冇喚醒你們的童年回憶呢?有好多款陪伴著大家成長的零食已經不知不覺停產,成為大家的集體回憶,以下10款已停產的零食中,不知又有幾多款亦曾經是大家的最愛呢?

1. 巨星雪條 

相信不少80後對於嘉頓的經典巨星雪條並不陌生,三層口味雪條,包括朱古力、雲呢拿和西瓜味,最頂層更有彩虹朱古力碎。巨星雪條一度停產,雀巢fab亦曾推出士多啤梨冰條,外貌與當年的巨星雪條有9成相似。

2. 歐陸滋味杯

這款即食薯蓉只需加入沸水攪勻,5分鐘後便可享用,方便又滋味。仲有碎牛肉、脆香洋蔥、蘑茹、蕃茄及粟米雞肉等口味的燴薯蓉選擇。

 

3. 四方果啫喱

這款用四方盒子盛著不同顏色的啫喱相信都是港人熟悉的夏天恩物,有士多啤梨味、黑加侖子味、青檸味、荔枝味等,以前更有不少人會飲管吸啫喱進食的有趣食法!

4. 百福燉蛋、燉奶

以前百福出品的燉蛋和燉奶深受不少港人歡迎,可惜已經停產,現在只剩下豆腐花、薑汁豆腐花在市面有售。

睇埋仲有咩其他已停產的零食:

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓