【Steam】童年回憶《跑跑卡丁車:飄移》2020年推出免費下載!同朋友全速漂移

2019.11.20

近年不少經典遊戲都推出新作,今次就輪到《跑跑卡丁車》!最新作品《跑跑卡丁車:飄移》(KartRider:Drift),宣佈即將在2020年於Steam及Xbox One平台正式推出,遊戲更將會以免費下載方式登場,到時又可以同朋友一齊玩啦!

《跑跑卡丁車:飄移》由韓國 NEXON 開發,以 Unreal Engine 4 遊戲引製作,保留了遊戲的可愛畫風,畫質亦有大大提升。

藍寶、痞子妹、睏寶經典角色亦會再次在遊戲中登場,新遊戲除了有道具戰外,更加Speed Mode(競速模式)保留賽車的初衷進行技術比試!

跑跑卡丁車:飄移》預計 2020 年正式推,到時將會分為韓國和國際伺服。12月5日起將開始封閉測,但目前香港、台灣及澳門地區都不在列表中。想玩的朋友都可以預先到Steam睇睇詳情,>>按此<<

 

來源:Steam

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓