【Deep Clean家居】暗藏邋遢現真身!傳統家居清潔方法灰塵報告!

文: Mo Mo
2019.12.09

唔少人都鍾意沿用屋企多年來傳落嚟嘅方法來清潔家居,仲話:「傳統清潔方法都好乾淨,打掃後完全見唔到灰塵,使乜買Dyson吸塵機啫~」講多無謂,科學實證最實際,早前Dyson出動清潔達人,直擊20個香港家庭,喺佢哋清潔完家居後,再以V11吸塵機採集灰塵樣本,明明已經打掃完都仲採集到灰塵已經夠驚,Dyson仲拎埋呢啲樣本去化驗!近日結果終於出爐,即睇呢幾位屋主嘅反應,同埋呢啲暗藏嘅邋遢有幾恐怖啦!

香港家庭常見的清潔方法

今次抽樣訪問了20個家庭,發現唔少人嘅清潔方法都大同小異,歸納結果後,得出以下幾種清潔習慣,唔知又有無你所用嘅方法呢?

  
屋主A:清潔家居木地板時,會先掃帚掃地,再用清水拖地。「喺邊度學呢個家居清潔方法?以前細個幫阿媽做家務,就係咁做,一直沿用至今……」假如覺得不夠清潔,把清潔密度提高就好。「用呢個方法打掃完,見唔到塵,就夠乾淨啦!」

  
屋主B:由於家中小孩患有鼻敏感,故對睡床的清潔頗為注重,大約個多星期便會換一次床單,有時還會放到陽光下曬,以陽光來殺菌,替一張床換床單花的時間約為5-10分鐘。
 
   
車主C:屬愛車之人,打掃車廂可算一絲不苟:首先打一盤水,以濕布抹車廂、標板和座位等,然後再拍打地毯的沙石灰塵。

暗藏邋遢現真身!
喺呢幾個家庭以耍家方法清潔家居、床褥和車廂後,Dyson清潔達人立即再以Dyson V11吸塵機清潔一次,居然仍收集到不少藏於罅隙、床褥中的灰塵和塵蟎,還帶回化驗所分析化驗!結果顯示,在所有接受挑戰的家庭中,都能夠輕易發現致敏原,如花粉、頭髮、纖維和麴菌屬等!

 
當然少不了灰塵和塵蟎!灰塵霉菌的體積可小至0.5微米,是人體頭髮直徑的1/200!而且更會隨時日發酵擴散,速度非常之快!
  
 
體積細小、數量極多的塵蟎,就藏在不少人的床褥和床單之中,其屍體和排泄物能導致哮喘、濕疹及過敏性鼻炎。

屋主大驚嚇!
看到這些化驗結果,不少屋主都表示驚嚇。「嘩!好恐怖」、「真係無諗過!」、「好誇張,估唔到!」之聲不絕……伴隨的,是無數O咀、苦笑、皺眉等表情。

 
屋主A:「好誇張!都知有啲灰塵未必清到,但估唔到藏咗咁多細菌!」

 
屋主B:「嘩,都真係幾恐怖!」

 
車主C:「嘩!七日(啲灰塵)就變成咁,好恐怖喎!一定會同班朋友Share!」

全新清潔習慣!轉用Dyson V11兩個月後……
在看到家居暗藏邋遢鐵證後,戶主們改變清潔習慣,轉用Dyson V11吸塵機。兩個月後,再分享使用意見和心得,一起來看看他們的生活有無改善吧!
 
   
屋主A:依家會用V11吸晒地板灰塵先,才用地拖拖地,不然只會把剩餘的灰塵拖進木地板的夾縫罅隙。「最鍾意佢無線,夠晒方便,可以在家隨意走動清潔,又設有LCD Mon,可調較吸力,切合不同需要。」
 
 
屋主B:用了V11兩個月,家居清潔徹底得多!「尤其床褥中的塵蟎、皮屑等全部都吸到,加上床褥比較厚,幸好Dyson V11嘅數碼摩打轉速比上一代高出20%,亦設有強力(Boost)Mode,吸力超強,2分鐘便可吸完一張床!」

  
屋主B總算告別了從前不停換床單的日子。「清除塵蟎後,家中小孩少了打乞嚏,也少了一覺醒來臉部眼部無端紅腫等的敏感反應。」

  
車主C:「之前擔心手提吸塵機吸力不足,結果Dyson V11的吸力其實比某些插電吸塵機更強!而且設有LCD熒幕,可以顯示不同吸力所剩下多少電力,很方便。」

  
加上配備不同吸頭,迷你電動吸頭可清地氈吸塵蟎,窄縫清潔吸頭可清理座椅邊緣罅隙,而二合一細縫吸頭則可吸塵同時「抹塵」,用來對付風口位同錶板一流!

  
最後,車主C都不得不再感嘆一次:「其實車廂內真係有好多見不到的砂石、灰塵和塵蟎!」

想睇多啲家居暗藏邋遢實錄,即上 http://bit.ly/DysonV11test ;想立即入手Dyson V11,就要去 https://bit.ly/2p2IW3b 喇!

資料由客戶提供

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓